Günlerdir aklımdan geçen 'bir fırsatım olsa da blog açsam' fikrini nihayetinde gerçekleştirdim ve sadece bir dakikamı falan aldı. Bu kadar basit miydi yani? Yine belli başlı temelleri oluşturup bize sadece 'seçme' özgürlüğü sunmak mı Google'ın amacı? Ya bari biraz fazla arayüz seçeneği koysaydın da en azından hangisi daha iyi diye bi otuz saniye daha fazla düşünseydim. Keşke bu hizmeti bizim ülkemize vermeseydin, en azında "ya bu uzun iş, ben sonra açarım" diyen kesimi hiç görmemiş olurduk ve çöplük azalırdı; diğerleri zaten araştırma yapıp nasıl en verimli şekilde kullanabilirler onu düşünmeye başlarlardı ve de iyi olurdu.
Ben de çöplüklerden biriyim şimdi. Benim bazen sebep bulamadığım için söylediğim "gelmek için gidiyorum" lafını da buraya koysam tam olur sanırım, çünkü amaç hobi ve belki de bir şeyler öğrenirim hevesi, ya da Türkçe dilbilgimin ne kadar kötü olduğunu fark etme dürtüsü, ya da cv'de iyi durur bu diye yaptığım bi gereksiz vakit kaybı... Ama en büyük isteğim araştırma isteğimin solmaması. Zaten vücudumda 'Limited Edition' şeklinde varlar, en azından biraz daha yoldaş koyalım ki diğerlerinin peşinden gitsinler.
Şimdi o araştırma isteğim eğer Google bu kadar kolay ve hızlı blog açmayı sağlamasaydı beni araştırmaya sürükleyecek kadar var mıydı yok muydu onu düşünüyorum. En azından bugün olmazdı. Şöyle birkaç forum sitesine girerdim, 'oo bu uzun iş, sakin kafayla yapayım ben' derdim ve birkaç gün sonrasında başlardım. İşte dediğim o 'Limited Edition' kavramı bu bendeki. Az insan işi daha uzun sürede yapar ya, o hesap. Ama yapar kesin, demi?